zondag 10 februari 2008

Snijschaaf

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een snijschaaf van Louët. Dit apparaat snijdt, of eigenlijk schaaft, boekblokken superglad op maat. Makkelijk te bedienen en echt een heel mooi resultaat! Ik ben net eventjes aan het oefenen geweest en het kostte geen centje pijn (letterlijk én figuurlijk). Nu kan ik eindelijk ook thuis gewoon boekblokken snijden voor school, én natuurlijk met eigen boekjes aan de gang.
Gelukkig heb ik deze via Marktplaats kunnen bemachtigen, want de nieuwprijs ligt wat aan de hoge kant. Dat ik inmiddels de derde eigenaar en gebruiker ben is gelukkig geen probleem, want het apparaat is zeer degelijk gebouwd en het mes kan gemakkelijk geslepen worden.

2 opmerkingen:

Ton zei

Hoi Annica, ik was nieuwsgierig naar 't gebruik van de snijploeg. Ben blij te vernemen dat hij je goed bevalt en m'n vraag in m'n vorige reactie is nu ook beantwoord: hij staat ferm op jouw bureau!

Ton

Unknown zei

Hallo Annica.
Ik ben ook opzoek naar eensnijschaaf?
Je wilt er zeker nog niet vanaf?
Groeten Anneke
Toverheks.an@gmail.com