zondag 13 november 2011

Ik ben veel op Tumblr te vinden de laatste maanden en ik zag daar steeds vaker kleine handgemaakte boekjes als sieraad voorbijkomen. De meesten van leer waarin de katernen met een lengtesteek waren ingenaaid en met een leerkoord om het boekje te sluiten. Zo ontstond bij mij het idee om een heel klein klassiek boekje te maken om zelf te dragen. Een klein boekblokje naaien en dan vervolgens net zo opbouwen als een 'groot' boek, dus geen consessies vanwege het kleine formaat. Heel leuk om te doen en ik was ook erg blij met het resultaat, dus ik plaatste het op mijn eigen Tumblr-pagina *klik*
En omdat ik vast niet de enige ben die dit wil dragen en omdat ik positieve reacties kreeg op Tumblr, heb nog vijf kleine kettingboekjes gemaakt in twee kleuren en die zijn nu verkrijgbaar in mijn winkeltje! *klik*

Geen opmerkingen: