woensdag 15 september 2010

De webwinkel!

Vandaag is het eindelijk zover; mijn webwinkel gaat online!
Na een paar maandjes lekker door-boekbinden en vele uren gepriegel achter mn laptop is nu alles zoals ik het wil en is niet alleen dit weblog, maar ook Annica's Bookshop nu klaar voor bezoekers. Snuffel er gerust even lekker rond! Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Mijn favorieten? Het groene boek met de koptische binding {op de foto}... het klassieke boek met de imitatieleren bandbekleding... oh en natuurlijk het schrijfblokmapje met de vlindertjes.
Sommige dingen zal ik met tranen in mn ogen inpakken en verzenden, want ik maak alleen dingen die ik zelf ook zou willen hebben. Ja, ik maak het mezelf wel moeilijk zo natuurlijk!

4 opmerkingen:

Karin zei

Succes Annica! Het is heerlijk als mensen jou spullen mooi vinden. (en ik vind ze mooi hoor!)

Petra zei

Wat spannend! Ik ga meteen even kijken :)

Gefeliciteerd met de opening van je bookshop :D

Gadisa zei

daar is ie dan, je eigen shop :)
gefeliciteerd en dat je maar veel mag verkopen!!

Annica zei

Dankjulliewel!!! :-D