dinsdag 17 augustus 2010

De snotterige boekbinder

Vol frustratie zit ik al 5 dagen in pyjama te chagrijnen. Een flinke verkoudheid hebben is niet leuk. Maar het meest irritante is misschien wel dat mijn handen jeuken en ik de hele dag tegen al die fijne materialen aan zit te kijken. Want mijn minihuisje is ook meteen mijn atelier.
Maar als je brein te stroperig is om technisch te denken en er vanalles uit je neus op je werk dreigt te belanden, kun je maar beter niet gaan boekbinden. Dus gluur ik af en toe naar mijn al gemaakte spulletjes en maak wat schetsen in mijn boekbindjournal. Hopelijk kan ik snel weer lekker aan de gang.

Ondertussen kunnen ook jullie alvast stiekem kijken naar de boekwerken die ik voor mijn toekomstige webshop heb gemaakt.

*Groter zien? Even klikken!*

Commentaar, opmerkingen en ideeën mag je mailen hoor!

3 opmerkingen:

Petra zei

Beterschap!

En die boekjes op de foto zien er goed uit. Ben heel benieuwd naar je toekomstige webshop. Ben namelijk dol op dat soort (schrijf)boekjes :D

Annica zei

@Petra; Dankjewel! :-) Nog drie boekjes, dan heb ik er tien en dan gaat 'de winkel' open!

Dani zei

Wauw wat een geweldige boekjes !!